Färgat Flisans hår

Efter jag käkat och så så skulle jag möta Flisan i centrum för vi skulle köpa hårfärg. Vi kollade runt lite och hittade en färg som passade, jag färgade inte mitt hår, jag får göra det en annan gång. Sen när vi skulle hem så kom 816 och vi tog den, det var ett misstag. den fortsätter inte rakt fram mot lagergrens vär utan åker åt vänster. Så vi fick ta en promenad en bit, men då fick vi lite motion i alla fall och det är ju bra. Direkt när vi kom fram började vi färga :) Btw så har dom gjort jättesnyggt hemma hos Flisan nu, allt är nästan klart med huset. Hon testade först bara lite på en slinga och sen gjorde vi hela håret. Efter vi färgat klart köpte vi godis och satt vid datan. Pappa kom och hämtade mig vid halv 8, på vägen hem köpte vi kebab som  vi åt när vi kom hem. Sen cyklade jag och köpte godis och en tidning (Aftonbladet och Klick!). Efter det har jag bara chillat lite och läst i tidningarna. Lägger in för och efter bilder på Felicia...

Före                                                         Efter
image67     image69
Snyggast?


Postat av: Josse

Det bruna är fett mycket snygare och nu ska hon har det hela tiden tyvker jag!!<33

Datum: 2008-06-02 Tid: 17:07:10
Blogg: http://joseeess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0