En kväll

Kom hem från träningen för ett tag sen och gick direkt in i duschen. Jag tänkte att jag skulle sälja bullarna som blev kvar, men som den fegis jag e så blev det inte av. Jag gick utanför dörren och sen gick jag in igen. Idag så skulle vi ju ha operation dagsverke och jag, Elin och sofia (Josse och Moa dissa oss ;) skulle sälja bullar på alleplan och vi skulle typ mötas där 11. Antingen tog jag en buss som kom dit 11.06 eller 10.36 och jag bestämde mig för att ta den som kom dit 10.36 och gick 10.28 från kanelgränd. Då fick jag j**ligt bråttom. Jag fick typ springa och sätta på mig kläder och det belv inge smink eller nåt sånt. Jag hann med den i alla fall. Så jag gick där med en stor fet ica kasse med bullar i. När vi väl sålde gick det inte så bra... Vi får se hur mycket pengar det blev imorrn. På träningen körde vi mest tävlings varv. Nu måste jag käka lite...

Härmar dig lite Hanna och lägger in en film från ungdoms-cupen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0