What happens in vegas

Nu kom jag precis hem från bion med Moa och Flisan. Vi fick skjuts av Felicias pappa in till medborgarplatsen för han skulle ändå typ jobba eller nåt sånt. Då gick vi och köpte biljetter och sen lite mat och godis. Sen var vi tvungna att kissa och sen var hon tio i 6 och filmen började 6 så vi gick in. Filmen var jättebra och lite romantisk i slutet. Får kolla vad Lykke tycker för hon var och såg den också fast på sergel med hela sin släkt ;) Sen när den var slut så gick vi nästan direkt till tunnelbanan och åkte hem. Vid gullmars så tog jag (och dom andra) 875:an och sen kom pappa och hämtade mig vid masten så jag slapp vänta på nästa buss. Sen så körde vi först till statoil för han skulle köpa tuggummi och sen körde vi hem. Nu sitter jag bara här, ska kanske spela lite guitar hero snart :)
Hann ta lite bilder iallafall...

   
 
   Love to you girls <3
Haha, aja men det var en kul kväll iallafall. Puss puss

Postat av: moa

tack för att du tog den snyggaste på mig xD

Datum: 2008-06-24 Tid: 22:50:24
Postat av: NÅN

Jag hoppas att filmen var dålig SVIKARE ELLER DÅLIG KOMPIS!!

Datum: 2008-06-24 Tid: 23:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0