SM i gymnastik 2008

Japp idag så skulle vi på SM i Gymnastik. Jag vaknade vid 9 och kunde inte somna om så jag gick upp och käka frukost och tittade på TV. Sen var jag tvungen att plugga lite eftersom det är historia prov imorgon. Sen klädde jag på mig och gjore mig i ordning. Jag skulle få skjuts av Lykkes mamma (Lykke och Moa var med också) och dom kom typ 20 i ett. Vi skulle samlas där, hela gruppen, klockan halv två och det tar ett tag att åka till Täby, Tible hallen. När alla fått biljetter så gick vi in. Först var det trampolin och dom var ganska duktiga (Trupp var bättre). Fast tjejerna gjorde lätta volter :S Sen så var det Mix trupp och dom var riktigt duktiga. När det var klart så skulle vi gå och käka. Vi tyckte att kön vid simhallen var kortare så vi ställte oss där, ett misstag. Fast det var bara där det fanns riktig mat. Jag tänkte beställa en räksallad med pasta, men när jag skulle beställa så sa hon bara nej det kan jag (det var bara en person som gjorde allt) inte göra. Då sa jag att jag ville ha chicken bits, men det hade dom inte heller, då börjar man ju undra. Då fick jag ta hamburgare istället, som inte var speciellt god. Snacka om dålig servie, vi fick stå i kö i en evighet också. Inte nog med det så var det 31 grader där inne, svettig värre. Bara för att det tog sån tid så missade vi en hel trampolin gren :( Men vi hann till trupp delen i alla fall. Herrarna (och damerna förstås) var grymt bra. Kämpinge GF hade 5 stycken trippel halv på hopp! Tyvär så tog batterit i min kamera slut men Lykke får skicka den videon till mig sen. Tävlingen slutade cirka 5 och då fick vi skjuts hem av Marie (Moas mamma). Snart kommer mamma hem från mallorca också, kul.

Här är lite bilder från tävlingen...
image71  image72
image73  image74


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0