Midsommar

Som vanligt (eller i alla fall de senaste åren) på midsommar så cyklar min lilla familj till tyrseö slott och käkar kyckling med tunnbrödrullar. Dt gjorde vi även i år. Jag sov tills kvart i tio, då gick jag upp och åt frukost och tittade på tv. Sen cirka 12 så cyklade vi mot tyresö slott. Det tog inte så lång tid, fast än det är typ7 eller 8 kilometer dit. Vi började äta nästan direkt när vi kom dit, eftersom vi var hungriga efter att ha cyklat. Sen chillade vi lite, lyssnade på min ipod. Sen så gick vi vidare mot notholmen. Jag var modigast och hoppade (simmade) i först. Till min förvåning så badade mamma också, men Kasper var en fegis och hoppade inte i. Sen så cyklade vi hem igen. Nu spelar jag guitar hero och det går fortfarande bra. Har f stjärnor på alla banor och fick 100% på en låt, men nu håller jag på med en skitsvår låt. Till middag ska vi äta tiger räkor, mums! Hann inte ta så många bilder, men här är en på mamma, en på pappa och från internet...

 

Postat av: Gurkan

Vilka snygga föräldrar du har!

grattis!

Datum: 2008-06-21 Tid: 10:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0