Måndag

Idag så var det skola igen. Vi började klockan 9 och vi skulle ha med oss matsäck och badkläder. Först städade vi korridoren och sen skulle Henke och Philip göra typ ett "mission impossible" (En grej som kjärstin typ kommit på) att dom skulle baka tårta till hela klassen. För att dom inte skulle fuska och bara köpa en, så skulle dom göra den i klassrummet. Då fick vi typ sitta och vänta i en evighet. Tårtan blev god i alla fall. Men allt ihop hade dragit ut på tiden så när städningen och ätningen var klart så fick vi gå hem. Jag, Moa och Sofia gick iväg as snabbt bara för att vi inte orkade ställa i ordning borden ;) Vi skulle dra till krusboda badet för att bada lite, vi orkade inte gå till Alby. Josse ringde så hon kom också dit sen. Det var faktiskt ganska skönt i vattnet och jag badade as läääänge. När klockan var cirka kvart i tre så cyklade jag hem för att hinna till träningen. Väl på träningen så körde vi först trampolin i en timme och lite till, sen körde vi bord. Jag körde faktiskt tzuka. Jag fick bra tryck, men den blev lite konstig. Efter fruktpausen så körde vi styrka med Dennis. Vi skulle stå på händer i 2 minuter mot en ribbstol, det var så j**la jobbigt. Det kändes som om armarna skulle gå av. Annars var det bara lite jobbigt, eftersom han gör så svåra övningar som vi typ inte klarar av :S Klockan 8 var träningen slut och nu kom jag precis hem. Idag går inga av mina favoritprogram, men nu måste jag duscha...

Här är en Jordgubbstårta, likadan som  Henke och Philip gjorde, fast den här är nog lite (mycket) snyggare



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0