Måndag 16/6

Igår gick jag och la mig tdigt så idag så vaknade jag typ 9, kommer inte riktigt ihåg. Jag messade lite med Lykke, för hon och jag skulle typ vara med Josse. Vi hade snackat lite igår om det. Jag kom dit runt halv 12 och Lykke kom lite senare för hon hade ramlat med cykeln så att den hade gått sönder (inte egentligen var den inte sönder) och hon gjorde illa sig lite. Stackars Lykke :( Eftersom cykeln var trasig så fick hon gå till krusboda ända från fårdala skola. Hon fick värsta skrapsåret på axeln och lite på andra ställen också. Aj,aj,aj. När vi var hemma hos Josse gjorde vi inget speciellt, spelade 21:an och Princess (min ide, som den tönt jag är... haha). När det var typ lunchdags så gick vi och köpte kyckling, dallas sallad och potatischips... Mums. sen spelade vi lite mer boll titta lite på tv och sen innan träningen käka vi mackor. Sen så tog vi en omväg till träningen för att kolla om Lykke låst fast hjälmen i låset (hon lämnade cykeln vid fårdala eftersom om inte kunde cykla). Då försökte jag laga cykeln och det som gjorde att den inte gick att rulla var att bromsen (!) var intryckt, ganska lätt att laga. Fast vajern till bromsen har typ gått sönder så man kan inte bromsa med vänstern. På träningen hade vi först en timme dans, sen hade Dennis (tränare) typ en föreläsning om hur man skulle göra volter och så, haha... Sen körde vi bara lite trampolin. Efter träningen cyklade jag hem och sen käkade jag två pannkakor och jordgubbar :) Nu sitter jag och chattar med Alex, Lykke och Moa.
Jag surfade runt lite på kjolar och så och kom in på tradera, dom har världens finaste ju! Fastän det är begagnat, bara måste köpa den här kjolen... På bilden alltså ;)

 
Det fanns ännu fler kjolar... Gå in på tradera och sök på "hög midja" så finns det massor, allt med hög midja!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0