Lite nya sexor ;)

Idag så började vi tidigt igen, 8 alltså, vi skulle vara där därför att dom nya sexorna typ skulle komma på  besök. Vi satt i klassrummet och skrev namnlappar och sen halv åtta så kom dom. Jag och David skulle visa runt en tjej som heter Sanna och hon gick på friidrott, vilket sammanträffande ;) Allihopa delades in i två grupper, vår grupp skulle börja i klassrummet och sen ha idrott. 5:orna skulle skriva en berättelse och när dom var klara så skulle vi visa vårt "barn" runt :) Sen på idrottslektionen så körde vi flaggan och vi krossade 9-1 till oss. Fett skönt att äntligen få vinna lite. Efter det skulle vi käka lunch och sen skulle vi samlas vid alby halv tolv. Jag, Josse, Elin, Jenny och Matte gick först till Josse för hon skulle hämta bikini och sen gick vi ner till alby. Vi kom lite sent, men det var ingen som brydde sig. Det var ganska skönt i vattnet och jag var ingen kruka för en gångs skull. Blev lite bränd (Yes) på axlarna, men ska försöka schteka lite imorgon när vi ska vara på vallen hela dan. Mamma kom och hämtade mig, Kasper och Josse. Josse släppte vi bara av vid lummergången och Kasper körde vi hem, sen drog vi till farsta för att hitta skor och ett linne. Köpte ett par jättefina skor som jag kommer lägga in en bild på sen. Jag kunde inte innan idag för det gick inte att gå in på hemsidan :( Men snart ska ni få se mina fina kläder. När vi kom hem så åt jag kyckling, dallas sallad och grönsaker i tunnbrödrullar, fett gott. På träningen så körde vi bara tävlingsvarven. På matta gick det faktist ganska bra och på hopp gick det sådär, men det funkar väll. Har precis tittat klart på Grey's anatomi och nu kan jag inte skriva mer för då orkar ingen läsa :)

Postat av: angelica

där är min (a)

Datum: 2008-06-05 Tid: 11:47:22
Blogg: http://ankiopytti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0