Lite joggning och shopping

Idag så gick jag upp jättetidigt (eller 9, men ganska tidigt iallafall) därför att jag och Lykke skulle mötas i alby och springa och göra programmet. Jag kom dit lite tidigt så jag satt och solade en stund, skönt! Sen när vi började springa så berättade Lykke att hon hade ont i tån igen (hon har gjort illa sig för ett tag sen), så vi sprang inte 4 utan bara 1,6, men det är ju lite motion iallafall. Sen gjorde vi programmet och sen cyklade båda hem till sig för att göra sig i ordning och så, för vi skulle in till stan sen. Jag gjorde mig iordning och var klar hyffsat snabbt, då ringde jag Lykke. Hon var inte riktigt klar, men jag tog en uss som gick 12.58 och hon tog en som gick 13.01. Vi var där vid typ kvart i 2. Vi åkte först till Hötorget och gick runt lite där. Lykke köpte en klänning på gina tricot, den var faktiskt jättesnygg! Sen köpte jag en kjol på H&M och hon köpte en tröja på H&M. Sen köpte jag mest småsaker. Lägger in vad jag köpte i ett nytt inlägg. Vi var där i några timmar (eller kollade inte på klockan, men typ) sen åkte vi till skanstull och gick i skrapan och kollade runt lite. Sen så var vi jättetrötta så vi åkte hem. Jag hade lite kramp i mina trampdynor, eftersom jag hade gått i pumps hela dan. Vi åkte tillsammans till gullmarsplan och sen tog vi våra bussar hem. Nu sitter jag bara och kollar på tv, jag är skittrött. Lägger in dagens outfit och köpta grejer sen...

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0