I Blekinge

Vi kom fram till Karlskrona i torsdags cirka klockan 5 och vi åkte från Stockholm halv 11. När vi kom fram så fick vi jättegod middag och efterrätt. Sen kollade vi bara lite på tv och sen så gick vi och la oss. Nästa dag så tog Jenna studenten och Sara gick ut 9:an. Jag, mamma och mormor åkte först till Saras avslutning i en kyrka. Här har dom alltid avslutningar i en kyrka. Dom sjöng lite och rektorn och prästen pratade lite. Prästen var faktiskt ganska skön. Sen fick dom sina betyg med mera. Efter det åkte vi hem käka lunch och bytte om, sen skulle vi på Jennas utspring inne i stan. Vi var där typ 3 och hon sprang ut vid halv 4 så vi fick vänta lite. När hon hade sprungit ut så åkte vi direkt hem till deras studentfest eller vad kan kallar det. Det var faktiskt ganska mysigt där. God mat och så också. Träffade lite nya personer också och gamla som jag inte kom ihåg. Vi åkte därifrån typ vid halv 9 eftersom morfar var så orolig för Bobby (hunden) som var helt ensam hemma. Idag har vi inte gjort något speciellt utan bara badat lite i poolen, cyklat och hoppat lite studsmatta. Jag vet att jag inte skrivit när jag varït här, men jag gör så gott jag kan ;)
Fösöker skriva lite imorgon också.


   Grattis Jenna!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0