En kall dag i juni

Ja, idag var det kallt, regnigt och åskigt. Jag vet inte varför, men jag har börjat vakna ganska tidigt. Idag vaknade jag nån gång vid 9 och käkade toasts till frukost ;) Jag chillade hela morgonen och tänkte att jag inte orkade göra något, men sen fick jag lust att gå på bio. Jag, Josse och Lykke bestämde att vi skulle gå och se "21" på sergel. Den var faktiskt jättebra. Den handlade om en kille som var supersmart och ville börja plugga medicin, men hade inte råd. Sen gick han med i en grupp som räknade kort i black jack (anledningen till att den heter 21) för att kunna få pengar. Sen händer det massa saker som skulle ta cirka 7 sidor att berätta så vi skiter i det :) Vi var där ganska tisdigt så vi gick runt och kollade lite. Jag hittade inget snyggt, men vi tittade ju inte så noggrant. Sen köpte vi lite godis såklart. Efter bion så åkte vi tillsammans till gullmars sen tog alla sina bussar hem. Nu har vi precis käkat lite middag och det är det jag har gjort idag. Det blev ingen kjol på tradera, mamma ville inte :( Och jag är inte 18 så det finns inget jag kan göra :'( Men kan ju kolla runt lite efter en annan kjol! :)

En bild på Josse och en på Lykke

  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0