En fredag i juni

Idag låg jag och sov ända tills kvart i 11. Jag var fortfarande trött, men gick upp och ut frukost, varma mackor i mikron. Sen såg jag bara på tv och tog det lugnt ett tag. När jag klätt på mig och så tänkte jag ringa en kompis, men jag har varit med kompisar varje dag typ hela sommarlovet så jag tänkte att jag bara skulle ta det lugnt, läsa, sola och sånt :) Jag hade ingen bok hemma så jag tog cykel till centrum och lånade tre böcker. Vet inte om dom är bra, men jag hittade inga andra så de får duga. Jag tog med mig 40 spänn också för jag skulle köpa ett par nya svarta pluppar för jag har tappat ett av mina :( Men jag hittade ett par billiga svarta och ett par gråa på rean :) Sen när jag kommit hem igen så satte jag på mig bikinin och gick ut på framsidan och solade och läste lite, men det blev så varmt så jag var inte ute så jättelänge. Tror jag fick lite färg iallafall ;) Ska gå ut och sola lite mer sen. Annars har jag inte gjort något annat.
Det här fick jag till efterrätt igår :)

 MUMS!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0