Eiksdalsbadet

Äntligen så är det sommarlov och idag vaknade jag typ 10, men låg och drog mig tills halv 11, sköööönt. Lykke och jag messade lite och bestämde att vi skulle dra till eriksdalsbadet, eftersom det var så dåligt väder. Jag hade snackat med Josse igår så jag ringde henne också. Mamma skjutsade mig och Josse till Lykke och sen åkte vi buss till skanstull. När vi kom dit så gick vi först till donken för att köpa en liten burgare för att få något i magen innan vi badade. Sen så badade vi i cirka 2 timmar sen var vi tvungna att byta om och åka till träningen, men innan vi åkte hem så köpte vi lite pankisar i en liten burk med sylt och lite smått och gott. Det var extra pris på baugetter, 2 för 20:-, så vi slog till på det också. Lite mycket med två, men en skulle ändå ha kostat 17 så det kändes lite onödigt. När vi kom till centrum så satt vi och matade lite fåglar med bröd (vi hade som sagt lite över) eftersom vi var lite tidiga. Typ i en och en halv timme på träningen så satt vi och diskuterade lite saker runt om gympan, hur vi skulle göra för att bli bättre, hur vi skulle göra träningarna roligare mm. Jag var faktiskt väldigt delaktig, ibland klickar det till i nötskalet ;) sen så körde vi bara bord resten av träningen. Körde många tzukor, men dom blev inte så bra. Nu sitter jag och käkar vindruvor och väntar tills grey's anatomi ska börja. Btw så blev det inget dopp igår, jag och Josse tänkte, men det blåste så mycket så vi sket i det...

En bild på laget


Postat av: Alexandra

Haha, det va fett boring

att lyssna på åsa i 1 ½ h om huir vi ska nå målen typ, haha man somnade ju nästan :D

men jag pallar inte springa som sara föreslog!!

haha,KRAAM <33

Datum: 2008-06-11 Tid: 23:50:46
Postat av: Josse

Jaa det är ju jag som har kommit på idland klickar det till i nötskalet!! hahha härmis!!!

Datum: 2008-06-16 Tid: 21:29:33
Blogg: http://joseeess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0