Borta bra, men hemma bäst

Nu har vi anlänt till Stockholm igen. Skönt att vara hemma igen, men det var jobbigt att sitta i bilen i 6 timmar. Hur som helst såhär såg min dag ut. Jag var tvungen att gå upp klockan 8 bara för at jag och morfar skulle åka på loppis i Ronneby. Vi kom dit cirka tio i 9 och var där i typ en timme. Jag köpte ett spel för 5Kr ;) Efter loppisen så gjorde jag inget speciellt, tittade mest på tv. Jag har typ sträckt mig vid skulderbladet så det gör skitont när jag gör vissa saker, så det blev bara lite studsmatta ;) Sen fick vi spagetti och köttfärssås till lunch och sen lite efterrätt också. Vi började åka hemår vid halv 1 och Bobby var jätteledsen att vi åkte :( Sen har vi bara suttit i bilen i 6 timmar och nu åt vi precis kebab. Mormors och morfars dator hade typ inget usb eller minneskorts uttag så jag kunde inte lägga in några bilder när vi var där men nu när vi är hemma igen så ska jag det...
P.S testade en ny calippo glass påvägen ner, finns en bild, den var as god! Den heter Calippo refresh

Här är lite bilder

 
 
 
Haha söta Bobby låg lite cp så det var vi tvungna att ta kort på ;)




Postat av: Anonym

Fina bilder ;)

Datum: 2008-06-17 Tid: 20:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0