Än så länge bara chill

Nu sitter jag och målar på mer med nagelpennanm, eftersom jag badade nyss (vi har en fuktskada så man kan inte duscha där nere längre) så försvann nästan allt. Idag så vaknade jag vid 20 över nio och käkade frukost och så. Sen så gick jag upp och badade, eftersom vi har uppehåll med gympan så har man ju inga regelbundna duschtider, så nu glömmer man det fast vi joggar ju två gånger i veckan och sen duschar jag några gånger till. Haha det låter som om jag inte duschar, men det kan jag lova det gör jag! Nu sitter jag och försöker få tag på nån kompis som vill göra nåt. Jag har inget mer att skriva, så jag skriver mer ikväll istället. Btw min nagelpenna är grym, naglarna blir skitvita. Rekomenderar den verkligen! Från KICKS 40Kr, märket heter Mavala och sen under det står det Switzerland.

 
(Ny bild på mina naglar från idag)
Det kommer ju bli skitsnyggt om man får lite längre naglar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0