Springning och bad

Idag så skulle jag, Josse och Lykke ut och springa fast det var bara jag som sprang sen. Lykke och Josse gick istället, för Lykke hade ont i tån och Josse har ju spelat cup hela helgen. Så jag sprang själv 4km. Det gick faktiskt jättebra. Jag sprang fortare än vanligt och stannade inte någon gång. Dom gick nästan 2,5km och jag sprang förbi dom precis innan jag kom i mål. Sen när vi kommit fram allihopa så gjorde vi programmetoch sen så gick vi ner och badade i albysjön. Jag hoppade i först ;) Fast Lykke och Josse hoppade i ganska snabbt dom också. När vi badat klart (det var ganska kallt så vi hoppade bara i två gånger sen gick vi upp) så bytte vi om och alla cyklade hem till sig. Jag och Josse cyklade samma väg och på vägen träffade vi Mat(h?)ilda och Sarah, så vi cyklade med dom tills dom svängde av. Sen vid dalskolan så kom pappa och Kasper och mötte mig utan att jag visste, men roligare med lite sällskap. När jag kom hem så spelade vi lite basket och käkade korv. Resten av dagen blir det nog bara lite chill, jag är ganska trött faktiskt!
Tog inte så många bilder, men några iallafall...

 

Nu ska jag ut och lacka naglarna lite ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0