Sports camp

Jag har inte hunnit gå till en dator igår, så jag får skriva idag istället. Vi åkte från Blekinge igår vid halv 8 på morgonen så jag var ganska trött. Det tog nästan 4 timmar att åk till Norrköping så vi kom dit nån gång vid 12. Då gick vi och checkade (haha, men det kallas faktiskt så) in och så fick vi kort och såntdär. Sen var det en invigning, rundtur och sen på kvällen (eller efter middagen) så tränade vi typ i en halvtimme för att dom skulle se hur duktiga vi var. Sen var vi lite på AT:n (activity town) och tittade runt lite, fast det var sån kö på allt så vi gjorde ingenting. Sen vid tio så skulle vi  vara i rummen och vid halv 11 skulle vi sova. Det blev lite senare eftersom alla satt (låg?) och snackade. Sen sov vi till kvart i 7 och vid halv 8 så åt vi frukost. Kvart över 9 så började första träningspasset. Då blev vi indelade i några grupper och sen körde man på alla oclika stationer (tumbling, airtruck, bord och fria hopp). Det gick ganska bra för mig faktiskt. Det var en halvtimme på varje station, så det blev två timmar och sen käka vi lunch. Efter lunchen hade vi nästan en timmes (55min) rast och sen så var det ett tll likadant pass som innan. Då var vi gansgka trötta i slutet, så det gick bättre på första passet. Efter det passet så åt vi middad och sen så skulle vi hoppa trampolin och hopprep (prova på grej). Vi körde inte så svåra grejer, typ bara lätta saker trampolinen. Det fanns enhjulingar där så dom blev lite imopnerade av mig och Lykke ;) Sen duschade vi och gick tillbaka till rummen. Nästan direkt när vi kommit till rummen så gick vi till AT och nu står jag här och skriver ;) Nu går min tid snart ut... Tyvärr så kunde man inte sätta in minneskort, en bärbar dator så det kan inte bli några bilder idag :(
Ha det så bra :)

Postat av: Svenne

Ni verkar ha kul där, testa gärna AT ute ;)

Datum: 2008-07-14 Tid: 22:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0