Slappar dag!

Efter sportscamp så är jag ganska trött så igår gick jag och la mig redan vid 10 och idag vaknade jag 20 över 10 utan att ha vaknat en ända gång på hela natten, supersköönt! Jag orkade inte ringa någon eller nåt sånt så jag tänkte att jag skulle fixa mig lite istället. Så jag badade, rakade benen mm, tvättade håret, klippte naglarna och tog det lite lugnt. Sen när jag badat klart så noppade jag ögonbrynen och tog på en ansiktsmask, så nu är jag supervacker, haha nej, men kanske lite finare iallafall ;) Sen så gick jag ut (det har varit jättesoligt idag) och börade fixa med mina naglar. Jag skulle ge mig på att försöka göra såna där blommor igen, men jag började att göra på höger (högerhänt som jag är) så att jag skulle se om det gick innan jag gjort klart hela vänster handen. Det funkade faktiskt bra, men det vita nagellacket tog slut så jag cyklade till Tyresö centrum och köpte ett nytt nagellack och en ny nagelfil. Sen cyklade jag hem och skulle fixa med naglarna igen, men det nagellacket som jag köpt var inge bra så mamma köpte ett annat när dom åkte och handlade mat. När dom kom hem så hade dom köpt en sallad som jag åt till middag medans jag gjorde klart mina naglar som blev ganska fina faktsikt. Jag gör ett helt inlägg om hur jag gjorde ;) Sen har jag bara tagit det  ugnt och nu på kvällen blir det nog bara att ta det lugnt framför TV:n med lite vindruvor, mums!
Jag har sett i några andras bloggar att man kan ha "dagens låt" så jag tänkte att jag också skulle börja med det. Jag kom och tänka på det när jag cyklade hem och solen bara sken, så idag blir det självklart den här låten...

Det funkar inte för mig att lägga in youtube klipp, så jag skriver vilken låt det blir istället: "Ingen sommar utan reggae" med Markoolio.

 En bild på mig :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0