Shopping i Kalmar

Igår så såg vi på en asbra film om andra världskriget, eller inte om själva kriget men det handlade om en tjej som med i motståndsrörelsen, alltså mot hitler och tyskarna. Jag vet jag fattade inte heller, pappa fick förklara allt om kriget, historia är inte riktigt min grej :S Fast min  pappa är ju historia lärare, hehe. Så vi gick och la oss ganska sent (klockan 1) och idag var jag tvungen att gå upp vid 8 för jag, mamma och mormor skulle åka till Kalmar och shoppa lite. Vi åkte lite innan 9 och kom dit strax efter 10. Sen så gick vi runt och kollade lite, jag hittade lite olika grejer, men jag hittade inga gladiatorskor där så vi körde förbi Lyckeby och kollade i en annan skobutik. Där hittade jag ett par jättesnygga gladiatorskor. Det är inte jättemycket gladiator stuk, men dom är snygga iallafall :) Sen hittade jag en klänning, en tröja, en jeans jacka och lite smått och gott. Jag får visa er när jag kommer hem. Sen handlade vi mat och åkte hem igen. Jenna och Robin (kusiner) var på Hasslö när vi kom hem igen och vi har inte gjort något speciellt. Senare idag blir det väl bara god mat och lite chill. Nu har jag inget mer att skriva, så ni får ha det så bra, Puss puss




Postat av: Rothie

Svar: Jag letade efter dem på stan idag, men jag hittade dem inte heller. :/

Datum: 2008-07-11 Tid: 18:53:45
Blogg: http://rothie.devote.se/
Postat av: Johanna

Svar : Tack =) Tycker också om den låten =) Hihi.

Datum: 2008-07-11 Tid: 21:01:03
Blogg: http://yanii3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0