Sandholmarna

Idag sov jag ut ändå tills 11. Då ringde Lykke eller hennes mamma det var min mamma som pratade och frågade om vi (min familj) ville följa med till sandholmarna. Jag ville såklart det, men mamma skulle städa lite och Kasper ville inte. Lykke och hennes familj kom och hämtade mig typ halv tolv och det är en bra bit ut på Brevik som sandholmarna ligger. Så vi åkte bil en stund (inte så jättelänge) och sen så gick vi ut på några klippor och la oss.

Det var ganska kallt i vattnet, men jag badade 4 gånger (tror jag) ändå. Lykke badade två gånger, men ingen annan badade :( Vi satt mest och solade, jag blev faktiskt ganska brun :) Dom hade tagit med sig lunch och det var makaroner och korv. Sen fick vi lite saft och bullar till fika också. Mamma ringde och kom också ut dit en stund.

Vi åkte hem någongång runt 5 och när vi kommit hem så började dom laga mat. Under tiden tittade jag bara på tv. Sen till middag blev det spagetti med korv eller små kyckling vingar. Man fick välja vad man ville ha. Kyckling vingarna var as goda, åt jättemånga! Sen spelade vi lite basket, cyklade och köpte mjölk, glodde tv och satt vid datorn.
Det har varit jättevarmt idag och superskönt, men det blev inga bilder. Hare bra, Puss puss!

P.S. Imorgon anländer Hanna (enhannas.blogg.se) hem till mig från Halmstad eftersom på lördag så åker vi ju till Katrineholm på gymnastikläger. Då blir det tyvärr ingen uppdatering, inte för att jag har så många läsare men ändå! Haha...

Postat av: sofia

hahaaha, vad roligt, för idag åkte jag, familjen och moa dit. vi tog en båt och åkte ut en bit till en ö. vi hade det jättemysigt. hoppas du mår bra ! kram, kram.

Datum: 2008-07-25 Tid: 18:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0