Om Måndag 21/7

Jag hann inte skriva igår för jag var så himla trött, gick och la mig redan vid 10. Igår så sov jag till ungefär 9 och sen gick jag upp och kollade på tv och käkade frukost. Sen vid typ halv 12 ringde Lykke och vi bestämde att jag skulle cykla till henne. Jag kom dit någongång runt 12-12.30. Vi gjorde inte så mycket, först gick vi och köpte kassler på Hemköp (eller vad det heter nu?) för vi skulle käka det till lunch. Sen när vi kommit hem igen (det är inte så långt) så spelade vi lite golf :) Okej inte golf, men vi stod på hennes gräsmatta och använde riktiga golklubbor och svingade och så, det var as kul. Jag har aldrig testat golf förut så det var kul :) Efter vi käkat så fick vi skjuts av Boel (som tog körkort för nån vecka sen) till alec's golf för att spela minigolf. JAG VANN! Haha, men jag brukar alltid loosa, fast det var jättejämt jag vann bara med tre slag eller vad det kallas. Sen så gick vi hem och tittade på VÄNNER, sen innan träningen så käkade vi en macka och en risifrutti och gjorde oss iordning. Vi fick skjuts av Boel igen till träningen. Jag hade ju cyklat dit, men det ösregnade så jag lämnade min cykel där och så hämtade jag och pappa den efter träningen. I början av träningen så körde vi bord. Jag körde faktiskt många ganska bra tsukor :) Sen körde vi trampolin, då blev det mest lite oseriöst ;) Efter träningen hämtade vi cykel och när vi kom hem så blev det spagetti och köttfärssås. Senare på kvällen så spelade vi yatzy, jag duschade och kollade lite på TV. Jag var ganska trött så jag gick och la mig tidigt.
Jag får skriva lite om idag senare idag!


Väldigt gammal bild på Lykke ;)

Postat av: Julia

Mycket du har hunnit med på en dag :)

Datum: 2008-07-22 Tid: 22:57:45
Blogg: http://juliavonsydow.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0