Marknad och mormor 62!

Jag hann inte skriva någonting igår, för när jag kom till datorn så var klockan ganska mycket så jag sket i det. Jag och Kasper sover ju i samma rum och vi gick till sängen vid halv 12, men vi var inte trötta så vi hittade en film som började 12 och det visade sig att den var asbra! Den handlade om några killar som inte var så populära och var oskulder, hade inga tjejer alltså. Dom tänkte att om dom blev rika och kunde köpa en bil så skulle tjejerna gilla dom. Dom tittade på ganska mycket porr och en av dom kom på iden att göra en porrfilm och sen händer det massa grejer. Den var faktiskt jätterolig! Sen så sov vi och sen så gick vi upp klockan 8, eftersom det är mormors födelsedag idag (Grattis, 62år). Jag och Kasper var skittrötta, eftersom filmen slutade kvart i 2 och sen somnade vi inte förän typ 2. Vi skulle ändå varit tvungna att gå upp tidigt eftersom vi skulle möta kusinerna och dom i Ronneby och gå på Tosia bonnadan, en marknad. Vi möttes där vid 11 och sen gick vi i några timmar. Jag hittade lite grejer iallafall. Vi käkade en pizza bit till lunch och det var supergott! Sen när vi kom hade jag jätteont i mitt skulderblad, sen längesen tillbaka. Jag vet inte vad som har hänt, men det gör skitont när jag nyser och det gör jag ofta. Jag vet inte varför jag nyser heller, kanske hunden eller nåt sånt :S Idag så är det ju Hasslö festivalen och nu är Några av familjen/släkten där, men jag stannade hemma jag orkade inte följa med, är ganska trött. Sen har jag inte gjort något mer. Jag (pappa) har lyckats fixa så att vi la in bilderna från kameran på pappas bärbara dator och sen på en cd-skiva och sen in på den här datorn så här är några bilder från studsmattan! ;)

 Det blev bara en bild eftersom datorn e superseg! :S

P.S. Vad tycker ni om den halv nya bloggdesignen, jag är inte klar än men ändå? ;)

Postat av: Alexandra

jätte fin :)<3

Datum: 2008-07-12 Tid: 18:07:59
Postat av: Anonym

jätte fin :)<3

Datum: 2008-07-12 Tid: 18:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0