Lite snabbt från AT:n

Jag orkar inte skriva så mycket nu, men jag ville bara skriva att vi har det jättekul här och det går bra för mig på gympan. Jag klarade nästan två och en halv skruv (jag var runt på två, men jag stod inte) och sen har jag kört lite hel in. Dom som vi är mest med heter Annika och Lydia. Idag körde vi ganska hårt, tre pass alla var två timmar utom det sista som bara var en timme. Nu på kvällen ska vi nog ta det lugnt och titta på titanic ;) Den är så himla sorglig :S Det blev ett lite konstigt inlägg, men alla där hemma får ha det så bra...
Puss puss

Postat av: jenny

mysaaaaaaaan, var är du ,summercamp!? har du roligt :) hel in.. inte dåligt!! rockon

Datum: 2008-07-18 Tid: 16:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0