Lite från igår, mer från idag

När jag skrivit klart det förra inlägget så chattar jag med Moa på msn och hon undrar om vi kan göra nåt. Först undrade jag bara, nu? Eftersom klockan var typ 5, 6 eller nåt sånt, men sen bestämde vi att hon kunde sova hos mig istället. Hon kom hit en stund efter att vi snackat. På kvällen gjorde vi inget speciellt. Spelade lite basket, satt mest vid datan och sen innan vi slockna så titta vi på en film. Sen så sov vi tills typ 9, jag lyckas alltid vakna tidigt om jag sover hos någon eller om någon sover hos mig, vet inte varför. Sen så käka vi frukost och glodde tv. När vi klätt på oss och gjort oss i ordning så cyklade vi till centrum, för Moa behövde en ny bikini och kanske ett par badshorts. Vi titta runt lite, men hon hittade inte någon bikini, utan bara ett par badshorts. Sen så köpte jag två sorbe kulor i bägare, bara älskar sorbe. Det är så himla gott! Sen cyklade vi hem till Moa. Jag hade tagit med mig träningskläder i en väska, eftersom vi skulle till friskis & svettis och köra typ ett stationspass med Ann (Sofia och Fridas mamma). Hemma oss Moa så tog vi det lugnt satt vid datorn, kolla på en film och sen ringde vi Lykke. Innan Lykke kom så drog vi till "Hemköp", "vivo", "Vi", haha men dom har döpt om det typ 20000 gånger så man vet inte vad det heter. Där köpte vi pizza, djupfryst som vi värmde i mikron sen. Det var ganska gott faktiskt. När Lykke kom gjorde vi inget speciellt, satt typ och svarade på geografi frågor på ett program Moa har på datorn. Haha, låter som värsta pluggisar men det var faktiskt lite kul och jätte bra att ha i fall man har prov och behöver plugga på typ Afrika eller nåt. Det heter iallafall "Seterra".  Vid typ kvart i 5 så började vi cykla till Friskis salarna. Det där passet var asjobbigt, höll på att dö av svett. Superjobbigt. Vi höll på där i en timme och det började kvart över 5, så vi var klara runt kvart över 6. Sen cyklade jag och mammam hem och käkade pizza (igen) som pappa hade gjort. Pappa och mamma hade köpt en basketkorg (yes) och pappa och Kasper hade byggt en sån där grej att ha den på, så nu har vi en basketkorg också :) Sen har jag gjort programmet a la' Maria. Annars har inget speciellt hänt...
Hann inte ta några bilder med kameran, så det får bli en gammal bild på Moa

 
Eller kanske inte gammal, men ingen som jag tagit iallafall ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0