Home sweet home :)

Nu är jag hemma igen efter en askul vecka i Norrköping. Fast man längtade ju lite hem i slutet och det ska bli skönt att få sova i sin egen säng igen! Igår (fredag) så var det disco på kvällen som var ganska kul. Det var tråkigt i början så vi gick till rummet en stund efter maten och sen så gick vi dit vid 10 nån gång och då var det lite roligare. Det var jättemånga som  stod och strulade och dansade och vissa dansade skitroligt så det var ju kul att se ;) Sen idag så fick vi gå upp halv 8 (sovmorgon?!) eftersom vi packat idag och så klädde vi på oss, käkade frukost, städade, va lite på ute at:n och sen var det en avslutningsshow. Nu måste jag bara berätta vad tränarna gjorde på mig inatt. Dom kom alltid in och skulle väcka oss på morgonen, men dom lyckades aldrig väcka mig, för jag vaknade typ när dörren öppnades så dom kom in mitt i natten och välte min madrass så att jag trillar ner (våningssängar) och sen fångar dom mig i luften! Jag var ju asrädd, vaknade typ när jag var i luften! Sen så la dom tillbaka mig oich försökte hälla vatten på mig, men då drog jag täcket över huvudet. Dom gjorde bara på mig, fast än dom inte väckt Annika eller Lykke heller :/ Det var inte så kul, fast dom sa typ att jag sprattlade så att jag råkade slå guntha, haha jag halvsov så jag kommer inte ihåg allt :S På avslutnings showen så sa dom vilka som vann expedition sportscamp och det visade sig att det var mitt lag! Vi var lite förvånade och den killen som var på scenen frågade mig en massa (okej inte massa, men några) frågor, visste inte riktigt vad jag skulle säga, men det löste sig ändå ;) Vi fick en ryggsäck som pris. Efter så skulle alla säga hej då och det var jätte många som började gråta, började nästan själv :( Ceci (Cecilia) och Laila (från Vendelsö) ska flytta till Mexico på måndag så alla i Vendelsö grät. Dom ska bor där i tre år, fett jobbigt att flytta ifrån allting :( Sen så åkte vi hem i Hasses bil, fast pappa hade följt med dit ändå. Jag läste lite, men sen sov jag mest. Även fast det var kul att vara där så är det riktigt skönt att vara hemma igen!

Lite bider från veckan!


Jag tog bara några bilder, jag kommer sakna er alla grymt mycket! <3

P.S. Glömde att skriva att Sebastian Kranz var med på invignings showen ;)
Jag höll på att glömma att tacka Johanna (ilky.blogg.se) som har gjort den här fina designen! Tusen tack!
Vad tycker ni om den?

SPORTCAMP 08 <3

Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Tack å tack :)

Ja hon är så söt så :)

Datum: 2008-07-20 Tid: 11:43:06
Blogg: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe varsågood ;) Håller tummarna för dig :D

Datum: 2008-07-20 Tid: 11:55:20
Postat av: Anonym

Var med i min undersökning på bloggen, vad kan du inte leva utan? http://veronicaalexandra.blogg.se :D:D Tack för din medverkan :D

Datum: 2008-07-20 Tid: 12:37:40
Postat av: Anonym

Du är varmt välkommen att besöka min blogg.

läs gärna min novell eller det camilla hade att

säga i ett inlägg. Just nu är det mycket semester bilder som kommer att anlända i de närmaste inläggen! :) kram emelie

Datum: 2008-07-20 Tid: 15:27:37
Blogg: http://emelieberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0