Direkt från Blekinge

Nu för en stund sen har vi anlänt till Blekinge. Det blev en bilfärd på cirka 6 timmar. V blev klara med packningen typ vid tjugo över 1 och sen käkade vi pannkakor, mums. Vid halv tre åkte vi ungefär och vi kom hit halv 9. Direkt när vi kom blev det paj eller lasagne, jag tog paj eftersom jag inte gillar lasagne så mycket. Sen drog vi ut och hoppade studsmatta ;) Pappa kom ut och hoppade efter en stund också, han ser så j***a rolig ut när han hoppar, fast han kan hoppa på rumpan iallafall och det är ju bra :)
Sen drog vi in och käkade lite efterrätt. Nu kollar dom på morden i midsumer och jag drog till datan.
Nu har jag inget mer att skriva om, så jag får skriva imorgon istället. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0