Ännu en rapport från Blekinge :)

Hehe, jag har svårt att komma på rubriker ;) Idag så vaknade jag (eller blev väckt?!) runt klockan 9, jag tittade inte så noga på klockan. Sen så käkade jag frukost, tog det lugnt, kollade på tv och hoppade lite studsmatta. Sen någongång vid 12 (kanske lite senare) så åkte jag, mamma, pappa, Kasper och morfar in till stan för jag och Kasper skulle köpa joggingskor och sen skulle vi gå på Marin museet. När vi kom dit så släppte pappa av oss och sen så åkte han till Lyckeby för att hämta Robin (kusin). Innan pappa och Robin kommit så köpte Kasper och jag varsitt par joggingskor på stadium för 399:- styck. Det var ett bra pris för joggingskor, rea :) Jag får visa dom när jag kommer hem sen, för jag vet inte vart man sätter in minneskortet på den här datorn, lite (mycket) gammal. Inne i stan så käkade vi kebab, mums, sen när vi var färdiga så åkte hem till Robin och de andra kusinerna för att fika och prata lite. Det var bara Robin, Magnus (morbror) och Sara (kusin) som var hemma. Jenna jobbade (vi träffade henne inne i stan på åhlens) och Gisela jobbade också. Vi spelade lite fotboll, fikade och sen efter en stund åkte vi hem. Vi käkade en god middag och sen vid typ halv 9 så stack min familj (och jag såklart) ut och sprang. Jag sprang två varv (ett varv 1,3 fast det är typ mer?) och lite innan vi kom till spåret och sen lite efter hem igen. Så det blev cirka 3km och sen när jag kom hem så gjorde jag programmet. Det känns känt att man rört på sig lite, fast jag fick massvis med myggbett :S Nu kan jag inte skriva mer för dom tjatar att "maten kan inte stå ute så länge!" haha, så nu ska jag äta...

       

Inte min joggingsko, men jag tyckte det passade. På den andra bilden är det ett kort på ett glass ställe som heter "Glassiären". Man får världens största glass där. Beställer man tre smaker så får man tre kulor av varje smak! Det är ju så mycket att man mår illa...

P.S. Jag glömde att skriva om Marin museet, men det var inte så himmla kul, bara om massa båtar fast vissa saker var ju kul förstås!

Datorn pajade lite igår så inlägget från igår får komma idag istället :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0