Allt från idag

Idag så vaknade jag av att det var typ byggarbetare nere i köket och badrummet. Vi har en vattenskada som kommer från badrummet in till köket så dom skulle hålla på och riva och så hela dagen. Dom kommer komma imorrn också, typ vid 7 :S Klockan 11 så skulle jag, Josse och Lykke mötas vid alby och sen springa och så, det är ju torsdag ;) Jag mötte först Josse vid Dalskolebacken och precis innan det fick jag ett sms från Lykke och det visade sig att hon var sjuk :( Inte bra, men jag tror att hon mår lite bättre nu, hoppas det iallafall. Jag och Josse orkade inte springa så långt, eftersom vi hade lite träningsvärk efter passet med Ann igår. Det blev bara 1,6 (bättre än inget) och sen programmet och lite styrkeövningar.  Sen cyklade vi hem och gjorde oss i ordning och sen skulle vi mötas vid 1 igen. Vi möttes vid samma ställe igen och sen så skulle vi möta Moa och Flisan i alby. Vi tänkte bada i alby, men det var så mycket folk så vi cyklade upp till krusbodabadet istället. Självklart så bor ju oscar (Flisan kille) i krusboda så då ska hon gå dit och hälsa på. Hon sa: Men det kommer bara ta typ 5 minuter. Som alltid så tog det typ en halvtimme istället. Men vi satt där på gräset och la till kontakter på min telefon ;) Sen badade vi på krusbodabadet, inget speciellt hände. Vid typ 4 eller nåt var Felicia tvungen att gå för hon skulle till sitt land vid 5. Vi andra drog lite senare. Josse och jag bestämde att hon skulle sova hos mig, så vi cyklade först hem till henne och hämtade kläder, Moa följde också med och sen hämtade hennes mamma henne där. Jag och Josse cyklade hem till mig och nu har vi inte gjort något speciellt, eller vi cyklade till hanviken och spelade basket med Kasper och Adam. Sen så försökte Kasper och Adam hitta en väg upp på taket och tillslut gjorde dom det. Alla vi klättrade upp där och efter en stund så kommer securitas (Typ småpoliser eller nåt sånt), Kasper och Adam kubbar för att springa ner. Jag var testoffret för att hoppa ner från ett ställe som var lågt och sen var Adam och Josse också tvungna att hoppa ner där. Alltså jag hade redan hoppas när dom kom. Kasper hann ner, men Adam fick hoppa där vi var. Josse vågade inte först, men vi fick tvinga henne. Han var såg fett allvarlig ut, shit vi hade ju bara varit på taket licksom :S Aja, men sen så cyklade vi direkt hem. Nu har vi precis kollat på en film, Dogeball, den var kul. Har sett den förut, men alltid lika kul :) Nu ska jag inte skriva mer då orkar ingen läsa, Puss puss

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0