Släktkalas

Som alla säkert redan fattat så fyller jag år idag och nu klockan tre så kommer släkten (delar av den iallafall) på pappas sida hit för att fira mig, jippie! Haha, vem gillar inte att fylla år? Jag har redan fått presenter av min kära familj och jag fick alla grejer jag ville ha, blandannat ett iphone fodral, kläder och annat smått och gott, TACK! Tänkte bara att jag lägger in vad jag har på mig, så kanske det blir ett till inlägg ikväll! Puss
  
*Klänning H&M (ny från idag)
*Svart kofta H&M
*Örhängen Glitter
*Spets tights gina tricot
*Nya fodralet Teknik magasinet :)
BTW jag har hittat min kamera, så fort den är laddad börjar jag använda den igen :)

Postat av: Catrin

Det var jätte trevligt att träffas. Hoppas det fanns lite godis kvar.....

Nu åker jag o Melle tll landet. Hoppas ni får det bra i Charmoni eller ur det stavas

Datum: 2008-12-28 Tid: 09:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0