Måndag

Herregud vad tiden går fort, det är redan 1 december och snart jul och min födelsedag, JIPPI! Haha, snart blir jag tretton gud vad det ska bli skönt! Hursomhelst, tillbaka till nutid. Idag var det ju skola igen efter en superkul helg. Som jag nämt några gånger förut så har jag jätteslappa måndagar, men ändå lyckas jag bli trött till träningen? :/

Vår mentor var sjuk så vi hade varken mentorstid eller slöjd vilket blir sammanlagt två timmar + lunch efter, men som vanligt så tvingar Kjärstin oss att ha lektion, men det var rätt chill ändå. Jag hann precis med bussen som gick halv två och sen tog jag det bara lugnt tills träningen.

Var verkligen skittrött, seg och allt dåligt man kan vara på en träning, förlåt alla, men jag försökte väl så gott jag kunde. Gick hyffsat :/ Nu sitter jag bara vid datorn och väntar tills "Boston tea party" ska börja, haha ska vara ett helt pogram bara om sex, missa inte det klockan 21.55 ;)
Dagens outfit
 

Förlåt för dåliga bilder, men tog en outfit i all hast!
*Lila kofta H&M
*Tubkjol/klänning gina tricot
*Skor DinSko
*Skärp mammas
*Tights H&M

Postat av: -

hörredu mysan, är inte du för liten för att veta vad sex är?! :O

Datum: 2008-12-01 Tid: 22:24:58
Postat av: wilma

om jag som är 10 år vet vad det är så är inte mysan för liten

Datum: 2008-12-02 Tid: 17:30:40
Postat av: Anonym

snälla hon är faktiskt 13 (snart) hih puss <3

Datum: 2008-12-03 Tid: 11:30:29
Blogg: http://sajse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0