Lördag och söndag

Lite sent kanske, men här är vad jag gjorde i lördags och söndags.

På lördagen så hade hela tyresögymnastiken juluppvisning och vi var ju sålart med. Vi var där från halv 10 till halv 3. När allt var slut så rusha vi hem för att göra iordning huset och mig själv för jag skulle ha tjejmiddag för gympatjejerna (några av dom) vid 6. Det skulle vara ABBA/DISCO- tema så jag stog och vofflade håret och råsminkade mig, hehe :)

När alla kom vid sex så käkade vi och tittade på mamma mia (såklart!). Sen blev det lite abba singstar och annat kul. Vi gick och la oss ganska tidigt sen, eftersom alla var så j**la trötta efter juluppvisningen, men det var kul iallafall ;) På söndagen åkte alla hem vid tolv kanske. Då satte jag mig vid datorn och fixade med låtar och texter till min Iphone. Nu har jag texter till alla låtar :)

Vid 5 så kom Hanna tillbaka hit och sen åkte hela min familj hem till henne för glöggfest! Det var tevligt, vi fick lite kakor och sånt juligt. Lite käk blev det också, men sen var vi tvungna att åka hem för Kasper skulle åka på fotbollsträning.
Det var i stort sett det...
   Fick ingen bild på dig Moa ;)

Postat av: jenny

nämen vafan, mina småtjejer börjar bli stora! Gud va söta ni är! Jag saknar er :)

Datum: 2008-12-26 Tid: 17:50:15
Blogg: http://urtvaperspektiv.blogg.se/
Postat av: Alina

Ha en trevlig kväll! :)

Datum: 2008-12-26 Tid: 17:52:59
Blogg: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0