Helsingborg jsm

Hej igen bloggen, jag har varit i Helsingborg och tävlat JSM hela helgen därför har det inte blivit någon uppdatering, men nu kommer en liten iallafall. Vi åkte på morgonen på fredagen och kom fram vid 6 tiden till helsingborg. Vi skulle tävla på lördagen och det gick inte så bra för hela laget, men jag är ganska nöjd med min prestation, stog på mina varv iallafall.

Vi lyckades inte komma till final, men då blev det desto roligare på lördagskvällen och söndagen. Vi var uppe ganska sent, snackade och hade roligt. Sen på söndagen så tittade vi klart på hela finalen öch sen gick vi snabbt som ögat till bussen och åkte hem. Det tog ca. 8 timmar hem och jag satt och pluggade till min redovisning som jag hade igår.

Knoppade nästan direkt när jag kom hem. På lördagen hade jag två redovisningar som gick ganska bra. På eftermiddagen tog jag det bara lugnt. Det var i stort sett det :)
  Kommer ännu fler bilder snart, men nu måste (!) jag sova...

Postat av: ida

haha man är ju snygg XD ! Tack för helgen mysan <3:)

Datum: 2008-12-11 Tid: 16:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0