Ung 08

Idag så hade jag, Hanna, Josse, Sara och Lykke bestämt att vi skulle åka in och kolla vad Ung 08 va för nåt. Vi skulle mötas klockan 12 på gullmars och mamma skulle träna i globen klockan 12 så hon och jag åkte in lite tidigare och tittade lite i globen. Jag köpte en jättesnygg väska, men jag hittade en till som nästan va ännu snyggare, men tyvärr kostade den 995kr så det gick ju inte. Ni får se väskan sen.

Sen så travade jag ner till bussarna och mötte allihopa, förutom Hanna som vi mötte vid slussen påvägen till Kungsträdgården. När vi kom dit så gick vi runt och kollade lite först och sen gick vi bort mot "festivalen" eller v ad det kallas. Det var massa stånd som man kunde göra olika grejer på, typ guitar hero, dans och massa konstiga grejer. Inte jättekul, men inte tråkigt heller.

Sen så gick vi runt och kollade i lite olika affärer och så. Påvägen hem så hoppade vi av i gamla stan och tog en fika, ganska mysigt faktiskt. Sen så gick vi upp till slussen och tog tunnelbanan därifrån. Från gullmars så tog alla olika bussar. Nu har jag bara glott tv, käkat middag och bara tagit det lugnt.

P.S. Mormor kommer hit imorgon, kul :) Och då blir det nog lite shopping också och det är ju alltid kul ;)
Hare gött!

 
Lykke gillar inte att åka hiss så hon blev inte med på bild...



Postat av: Hanna

hejhopps

kan du inte skicka bilden eller logga in på min å ladda in den :) har dator nu :P tack för informationen

Datum: 2008-08-15 Tid: 08:10:24
Blogg: http://enhannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0