Onsdag 27/8-08

Idag hade vi en så kallad mentorsdag, vi fick reda på vilken av mentorerna vi skulle ha. Sån otur som jag har så fick jag ju Annica såklart. Aja, det är väl bara att stå ut och försöka smöra lite så man blir omtyckt ;) Eftersom Annica är sy slöjdslärare så satt vi i syslöljden och "pysslade" lite. Haha, man skulle göra en egen framsida till sin mentorsbok.

Sen efter lunchen så spelade vi brännboll. Snacka om att alla var oseriösa. Skulle Olle (stränga idrottsläraren) varit där så skulle vi inte vart så det kan jag lova. Sen tog jag bussen hem och nästan direkt när jag kom hem så la jag mig och sov tills träningen började. Gick inte sådär jättebra på träningen, men jag tog verkligen ut mig på friskis passet i slutet. Svettet bara rann och självklart satt alla bandy killar på läktarn :/ Not good.

Nu har jag duschat och så. Jag kommer vara helt uppbokat i helgen känns det som. Moa frågade om jag ville följa med och fiska kräftor på fredag och sen sova där tills lördag ocg jag fick för päronen så, så blir det nog. Var med henne förra året och det var kul :) Och sen på söndag så frågade Hanna mig om jag ville följa med på en sån där modegrej. En modevisning, typ plaza (en tidning) höll i det eller nåt sånt.
Hennes pappa är vip medlem på nk så han får sånna inbjudningar ibland. Det blir nog kul, kanske träffar några kändisar vem vet?

God natt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0