Lösnaglar, inte bra för bloggande :S

Jag har inte hunnit sitta vid datorn så mycket så det har inte blivit så mycket skrivet. I måndags så var jag med Moa, Lykke, Hanna och Josse. Vi gjorde inget speciellt och sen på kvällen så åkte vi buss in till träningen.

Idag så har jag varit med Josse hemma hos henne. Jag cyklade dit och sen så tog vi bussen till centrum för att köpa lösnaglar. Sen satt vi och pillade med det ett tag. Det blev inte så jätte lyckat, jag sög på det, men aja det var ju första gången. Jag kan typ knappt skriva med dom, fastän jag filade ner dom asmycket :S

Sen badade vi på krusbodabadet en stund också, annars gjorde vi inget speciellt. Sen klockan 6 så skulle Hanna och hennes mamma och Lykkes familj komma hit på middag och så. Det var trevligt. Nu kan jag inte skriva mer, haha jag suger på att skriva i lösnaglar ;)

Postat av: Tessa

haha.. lösnaglar är en värld för sig. =)

svårt att fixa, svårt att ha. Bästa är ju att spara sina naglar helt enkelt. Men lycka till tjejen!

Tack förresten för din kommentar. Kul att du hitta in på min blogg.

Ha de gott! och Lycka till med bloggandet.

/Tessa

Datum: 2008-08-13 Tid: 17:32:15
Blogg: http://swedishbombaygirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0