Fortfarande trött

Jag har varit lite seg dom senaste dagarna och inte haft lust att skriva i bloggen, men jag tänkte att jag skulle skriva lite om dom dagar jag inte hunnit skriva om tidigare.

Lördag: Jag försökte sova så länge som jag kunde, men tyvärr så kunde jag bara sova tills typ 10 (kommer inte riktigt ihåg). Jag var ganska trött och det var inte så jättebra väder längre. Det hängde typ regn i luften. Då fick jag en snilleblixt att vi kunde gå på bio :) Jag började prata med Moa på msn och sen så ringde Josse också. Moa skulle typ vara med Alex så hon följde också med. Vi hade bestämt att vi skulle Mamma mia i Sickla klockan halv 4. Moas mamma körde oss och hon hämtade mig och Josse i centrum klockan två. Dom hade redan köpt biljetter eftersom det inte fanns så många kvar, så vi gick och tog ut biljetterna och sen gick vi och kollade i lite affärer. Haha Alex orkade inte titta och fick släpa med mig till Willys för att vi skulle köpa godis. Sen när vi precis hade betalat så såg vi att klockan redan var 20 över tre, så vi fick gå as snabbt till bion för att hinna. Sen vid halv 4 började filmen. Den var faktikt jättebra! Efter filmen åkte vi kommunalt (stavning?) hem. Senare på kvällen så tog jag det bara lugnt med godis och tv.


Söndag:
Även på söndagen så försökte jag sova så läng jag kund eftersom jag fortfarande var trött. Det lyckades sådär, vaknade väl någongång vid tio. Sen snackade jag med Josse och sen cyklade jag hem till henne. Hemma hos henne så badade vi i krusbodabadet, spelade lite basket, gjorde lite pancakes och kollade på en film. Vid typ halv 6 så ringde min pappa och sa att han skulle ut och springa och då sa jag att jag ville följa med. Så han tog med sig springgrejer till mig och sen så möttes vi i alby och medans jag knöt skorna så började han springa. Han hade väl hunnit kanske 500 meter när jag började springa. Sen vid kolardammarna (sprang 4km spåret), eller en liten bit framför kolardammarna så kom jag ikapp pappa och sprang om honom :) *STOLT!* Hihi, jag tog tid och jag sprang på 21 och en halv minut. Ganska bra för att vara mig. Sen käkade vi middag och på kvällen brände pappa ut en film. Morgan pålsson och sen någonting efter, den var iallafall asbra! Haru inte sett den så se den, han är så jävla sköön! Sen så sov jag!

Måndag: Jag låg i sängen och drog mig ganska länge idag och senare på dagen så tog jag det bara lugnt. Låg i soffan typ. Jag har alltså inte gjort någonting på hela förmiddagen, men klockoan 5 så var det iallafall gympa träning så jag gjorde nåt. Vi tränade tills 7 och det gick ganska bra. Sen så fick jag cykla hem i regnet :( Nu orkar jag inte skriva mer och ingen orkar nog läsa mer heller...


Postat av: pille

hahaha, det va sant, jag fick dra mysan ur alla affärer bara för jag ville ha godis och kläsk :P

beroende you know

Datum: 2008-08-05 Tid: 18:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0